Direktlänk till inlägg 22 september 2010

God morgon

Av Stina - 22 september 2010 06:18

Idag så ska jag åka hem till mamma och pappa i Bollnäs. Ska försöka plugga lite teroi.Kommer hem på fredag igen.

Jag hoppas att jag får åka och gratta mina systrar om inte mamma och pappa har redan gjort det.Den ene fyller år och den andra har fyllt år.

   

Som vissa vet att jag håller på att ta körkort. Borde dom flesta i Färila veta eftersom folk pratar så mycket skit. Ni hade iafall någon att köra med hemma men tyvärr kör inte jag hemma så ofta med min pappa och vet ni inte varför så borde ni kanske inte ha öppnat er käft heller.

Till er andra vill jag brerätta att jag håller på att öva in för lilla uppkörningen. Jag vill vara helt säker att allt sitter innan det för annars kan jag få ta mer lektioner ändå så det lika bra att kunna allt. Men hoppas på bli klar med det nu på Fredag så jag kan ha lilla uppkörningen nästa vecka på torsdag. Har inga fler lektioner bokade efter det men kan ju bli fler om någon skulle gå fel denna vecka. Så jag hoppas inte på för mycket. Men jag hoppas ändå på att det ska gå bra att köra.


Förra gången tyckte hon att jag var jätte duktig men som sagt jag måste vara säker på att jag inte glömmer något. För då kan det bli som hon breättade om en kille som körde upp för två veckor sen, han hade tydligen varit kanske så nervös så han tänkte sig inte för när han ska skulle ha gjort ett körfältstbyte innan rondellen och istället gjorde han körfältsbyte i rondellen.

Så hon tyckte det var smart tänkt av mig att träna en eller två gånger till innan.

 
 
hanna

hanna

22 september 2010 07:00

godmorgon! ha en bra dag!

http://www.metrobloggen.se/hannasegfelt

Stina

22 september 2010 07:08

Tack desamma!
http://flinis.bloggplatsen.se/

 
Anna

Anna

22 september 2010 09:30

Lycka till!

http://mammatillroja.blogg.se

Stina

24 september 2010 14:27

Tack:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Stina - 22 januari 2011 12:05

                ...

Av Stina - 17 januari 2011 06:34

Har nyss kört Micke till hans jobb och nu ska jag äta något sen städa. Lite senare ska jag till Ljusdal på möte sen handla lite mat sen lämna in försäkringskassepappret. Sen vid halv ett åker jag och jobbar. Skulle ha varit ledig idag egentligen ...

Av Stina - 13 januari 2011 13:18

Jag har varit förkyld i en vecka nu. Vill bli frisk. Men varför ger det sig aldrig? Hatar att vara förkyld och dålig. Idag blir det massa mys med Micke för jag jobbar hela helgen :) ...

Av Stina - 12 januari 2011 15:35

Fick ett samtal idag som gjorde mig jätte glad. Pratade först med min gamla svärmor och sen pratade jag med Jessica. Dom frågade om jag ville ha lite jobb och självklar tackade ja.Så ska börja från och med i helgen och några veckor fram åt. Måste...

Av Stina - 11 januari 2011 20:27

Har varit nykter i några helger för jag har jobbat och varit sjuk. Har varit skönt att få ha jobbat lite :D ...

Presentation


Läs på egen risk:)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<<
September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards