Alla inlägg under november 2010

Av Stina - 26 november 2010 13:33

När jag lämnade mötet så började det ryka ur fläkten i bilen. Så jag stannade på matpunkten och ringde Micke som ringde hans pappa. Mickes pappa kom dit och han hittade inget fel. Hoppas det ordnar sig. Blev lite rädd.

Av Stina - 26 november 2010 09:12

Snart ska jag åka till Ljusdal på möte. Sen blir det handla lite saker som jag har glömt köpt. Ska kila in på bolgaet en snabbis och sen hämta Micke vid halv tre.

Vi ska åka och kolla på en lägenhet då kanske. Hoppas på att den är fin och billig. Börja bli så trångt här. Vi har ju funderat på det länge men det har inte blivit av bara. Skulle vara skönt att komma upp på byn och få nära till allt.

Jag har ju tidigare bott inne i Färila med mitt ex och det var skönt att ha nära till allt. Sen hade man nära till alla fester då fast vi hade ju mest fester.


 

Av Stina - 25 november 2010 13:20

Jag började med att städa golverna sen blev det badrummet och sen köket.

Ibland får jag den lusten när jag har väl börjat på att städa, att jag forsätter att städa över allt nästan. Det är så skönt när man har fått det gjort tills helgen.

Av Stina - 25 november 2010 08:25

Är ganska så trött idag. För jag tror Niklas ringde och pratade med mig när jag sov så vet inte riktigt vad jag sa till honom. Förlåt Niklas om jag sa något tokigt. Var nog mellan sömn och vaken när jag pratade med honom. Om jag pratade förstås med honom. 

Just nu sitter jag och väntar på att dom ska komma och fixa så det slutar droppar vatten ur duschslangen. Iretterande och sitta och höra hur det droppar. Ska nog ta och äta frukost snart kanske.


 

Av Stina - 24 november 2010 14:05

Nu är jag hemma igen efter ha varit i Ljusdal på möte sen åkte jag på dollar och handlade. Var även in på ica och handlade massa mat. Har haft fullt upp sen kl 9 i morse det känns skönt att ha något att göra. Ska åka och hämta min kära sambo sen för vi ska åka till svärmor och lämna saker.

Av Stina - 24 november 2010 06:53

Jag gick upp halv sex, känner mig ganska så trött. 

Gick och duschade då och sen satte jag mig vid datan. Efter ett tag ringer Micke och säger att han har bilnyckeln. Tur att han har en extra nyckel och hoppas på att batteriet i den inte tar slut. Sen gick jag ut och borsta av bil som var full av snö och is. Sen så satte jag i motorvärmaren och nu ska jag titta på tv och sen äta frukost.

Ska på möte i ljusdal sen och senare ska jag handla lite.

Av Stina - 23 november 2010 20:27

Han kanske förstod till slut hur jag kände den dagen och förstod vad han hade gjort.


Av Stina - 21 november 2010 12:15

Vaknade havl tolv idag. Hade besök här fram till halv fyra på morgonen.Det var trevligt fast det blev så sent. Jag hoppade i säng tidigare än MIcke eftersom det var hans kompis som var på besök så gick jag och la mig vid halv två.

Idag ska jag bara ta det lugnt.

Presentation


Läs på egen risk:)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards