Direktlänk till inlägg 23 december 2010

Åker till tillbaka till Bollnäs

Av Stina - 23 december 2010 09:12

Jag ska åka hem igen och hälsa på efter inte ha träffat mamma och pappa på några månader.

Micke ska också med till Bollnäs.

Vi ska få träffa Ida för första gången. Ida är mamma och pappas nya hund. Hon ska tydligen vara rätt så busig. Sen ska det bli roligt att träffa min kära gamla fågel som jag har haft sen jag var 8.

Kan inte ha honom här för det är för trångt och han skulle nog inte trivas här för att han skulle inte kunna få komma ut något. Fast han kommer inte ut så ofta hemma heller. Han vill bara inte. Han flyger oftas bara in i fönstrerna så man tror att han ska dö. 

Men som sagt det ska bli roligt att åka hem och hälsa på över dagen. Efter det ska vi åka till ljusdal på hemvägen och hämta mat. Ska bli gott.


Ha en trevlig jull alla.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Stina - 22 januari 2011 12:05

                ...

Av Stina - 17 januari 2011 06:34

Har nyss kört Micke till hans jobb och nu ska jag äta något sen städa. Lite senare ska jag till Ljusdal på möte sen handla lite mat sen lämna in försäkringskassepappret. Sen vid halv ett åker jag och jobbar. Skulle ha varit ledig idag egentligen ...

Av Stina - 13 januari 2011 13:18

Jag har varit förkyld i en vecka nu. Vill bli frisk. Men varför ger det sig aldrig? Hatar att vara förkyld och dålig. Idag blir det massa mys med Micke för jag jobbar hela helgen :) ...

Av Stina - 12 januari 2011 15:35

Fick ett samtal idag som gjorde mig jätte glad. Pratade först med min gamla svärmor och sen pratade jag med Jessica. Dom frågade om jag ville ha lite jobb och självklar tackade ja.Så ska börja från och med i helgen och några veckor fram åt. Måste...

Av Stina - 11 januari 2011 20:27

Har varit nykter i några helger för jag har jobbat och varit sjuk. Har varit skönt att få ha jobbat lite :D ...

Presentation


Läs på egen risk:)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards