Alla inlägg den 30 september 2010

Av Stina - 30 september 2010 18:54


Denna låt är skön tycker jag.


Får mig och tänka på att min barndom att jag har inte en perfekt familj.



Skön låt



En låt som jag känner igen mig i.



Vad tycker du om Jay Smith?

Jag älskar honom grymt redan.

Av Stina - 30 september 2010 14:17


 

Den bjuder jag på för att jag är så glad.


Nu har jag bokat uppskrivning och uppkörning. Jag tänker inte säga när jag ska ha det för utifall jag skulle kugga mig. Så nu är jag rätt så glad. Har bokat tre lektioner. Så man känner att allt sitter och det är ju lätt att man glömmer om man inte kör något på ett tag. Så hoppas att allt går bra nu och att jag inte kuggar mig på varken skrivning eller körningen.

Jag är hemma igen i Färila.

En kompis till mig som jag inte har träffat på jätte länge ville ses idag men det skulle bli så stressigt då om vi skulle ses. Jag hoppas jag träffar henne en annan dag. För jag har alltid haft lika roligt med henne efter alla dessa år jag har kännt henne. Sen en annan gammal kompis som jag träffar då och då när jag ner till Bollnäs ville också träffa mig men då kunde inte pappa köra mig. Så det blev inte heller av. Hoppas på att få träffa dom snart istället.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Läs på egen risk:)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<<
September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards